När man säger det högt

Jag har loggat in och ut på blogg.se som om det vore svängdörrar under hela eftermiddagen men jag har inte riktigt förmått mig att skriva någonting. Jag har väntat på den där snilleblixten, den där tanken som bara slår en och startar en debatt i huvudet, men den tycks sitta långt inne. När det första man kommer att tänka på är den där kickass laxsoppan man åt till lunch hos farmor, då är det någonting alldeles på tok för alldagligt över ens situation. Visst, soppan var kung men när det är det enda som sticker ut i tillvaron...
Solen gick ner och lämnade horisonten i lågor. Någonstans så känns det lite som om jag har sett den här himlen förut. En kopp grönt te under filten vid fönstret. Alltid samma te.

Samma te under samma himmel.










































.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0