En stor, fet hög med svammel

Solen går upp. Det kliar i mina ögon. Allergi.

Ja, man kan kalla det en dikt om man vill. En tragisk en på många sätt. 1. Jag är uppe när solen går upp. 2. Jag kliar i ögonen så att det blir värre och 3. ...tänk på de två första. Jag fick ett liknande svar när jag frågade chans på en grabb, jag var ungefär 10 bast. Han radade upp tre anledningar till varför vi inte borde vara ihop. 1. Han ville inte. 2. Han ville inte och 3. Tänk på de två första. Jag tror jag frågade chans på honom några gånger till på samma disco...

Just nu vill jag:
- Bli av med allergin
- Kunna spela basket på riktigt
- Få ett jobb
- Äta en mandarin
- Bli förlåten


Läsarantalet dalar neråt. Förståeligt då jag svamlar på det här viset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0