Spontant skrivande i en minut

Jag har sömnsvårigheter, men inte på morgonen. Så god morgon, lagom till eftermiddagen. Men det är som det brukar vara. Dessutom fanns det ingenting denna morgon som hade kunnat vända på alla saker som är upp och ner. Jag fick en avi idag. Den ska hämtas 21 dec, men det är okej för att det är en julklapp från mamma. Ikväll spelas det basket med ett knäskydd som är större än störst. Knäskyddet och melli, kommer det heta. Min telefon har ett lamt batteri som laddas ur fortare än blixten. Inatt sov jag med yllesockor trots att elementet var på högsta värme för att min säng ligger under fönstret i detta gamla rackliga hus som inte är så bra isolerat. Om jag fick en miljon kronor skulle jag prioritera dem fel, så det är bäst att ge dem till någon annan. Som sagt, god morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0