En ny nyans av orange

Stod i badrummet och blekte folieslingor på mig själv alldeles nyss. Mitt uppe i vad som skulle kunnat misstas för en match av "twister", då alla mina lemmar var vigda åt annat och jag försökte sträcka mig efter mer folie, så fick jag syn på tandkrämsklicken som försvann spårlöst från tandborsten igårkväll. Som jag letade. Ingen tio sekunders-regel gällde nu med andra ord...
Skämt åsido, mitt hår är nu orange. Orange med en hint av ytterligare en orange som är så orange att den inte fått någon beteckning ännu. Det bästa man kan göra är att skratta åt sig själv.

Det, och ladda en fet portion pommes å nuggets i ugnen.


Kommentarer
Postat av: jenny

hahaha!! :D

2009-11-24 @ 19:54:46
URL: http://babyannebell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0