Grattis, det blev en blogg

Jaaa okej, nu är jag med blogg en gång för alla.
Jag kan ju hålla på och introducera mig själv bäst jag vill, dra upp listan på fritidsintressen och så vidare men vi vet ju alla att i slutänden är det bara människor i min närmsta krets, som redan vet allt om mig (polare och farmor) som kommer hänga kvar och sympati-läsa.
Tidigare försök till att underhålla en blogg har gått i graven, mest på grund av prestationsångest.. Antar jag. Missen i protokollet har väl varit att jag försökt blogga för andra, och det är ju kalas om folk är intresserade av vad jag har på hjärtat, men som en go' vän sa: "Man bloggar ju för sin egen skull". Det var ett sånt där klassiskt tillfälle då man känner sig lagom korkad för att man alltid ska ta sig själv på för stort allvar. Dem som slappnar av och bara säger/skriver/skapar saker för att de behöver, måste få utlopp, det är dem kidsen som säger de vettigaste sakerna - för att det är sanning.

Så fort jag listat ut allt vad koder och mallar heter kör jag all in!


Stay tuned /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0