Rapporterar från mitten av en fasta

Stämmer bra. Igår googlade jag recept på fikabröd i flera timmar. Varför? För att jag inte kunde tänka på annat än mat och bullar och glass och... Varför jag fastar? ahh.. Jag behövde ett projekt, och möjligen en detox också.
Det handlar dock inte om någon hardcore, vattenbaserad munk-ritual, lite frukt och frön i leken. Just nu behöver jag dock ytterligare ett projekt i projektet för att distrahera mig från hungern. Därför har jag plöjt två säsonger av How I met your mother och började se The walking dead för en stund sedan men, tamefan, jag blir fortfarande på tok för illa till mods och får domedagskänslor av zombies så jag la ner en bit in i första avsnittet.
Näääee om man skulle gå och ta sig en portion skalade vindruvor och spenat dårå.
Laters.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0