Update till farmor

Hej, farmor!
Jag vet att du läser min blogg för att få se vad jag hittar på för spännande här borta, men mest för att hålla reda på att jag inte ställer till med något. Fast du vet att jag alltid gör det, och vi vet alla att det aldrig får allvarligare konsekvenser än ett skakande på huvudet och sedan bakas det ananaspaj i vanlig ordning.
Det kanske inte alltid framgår hur mycket jag uppskattar att du bryr dig, för att för det mesta så framgår det hur irriterande det kan vara. Och även om dina goda råd oftast har ett utgångsdatum från när Jesus var liten och jag alltid viftar bort dem så tar jag alltid till mig den kärlek och omtanke de är inslagna i. Tack för att du är min trognaste läsare, farmor. Älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Jenny Friberg

här sitter jag och lipar när jag läser de du skriver Melli :D

2010-12-14 @ 18:39:40
URL: http://idajennymaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0