Dega, slappa,chilla, jäsa, hänga

Efter tidig uppstigning, bilresa till och från Överkalix samt en basketmatch så ligger jag helt utslagen i soffan och jäser. Jag blev hungrig, så jag knäppte mina händer, blundade och önskade att det skulle ligga en panpizza i frysen, det gjorde det. Åt den liggandes i soffan. Sedan blev jag gottesugen och hämtade det halvfulla ballerinapaketet. Åt det liggandes i soffan. Kort efter det blev jag gottesugen igen och rotade igenom hela skafferiet för att hitta en påse kokosflingor och en halv kaka blockchoklad som jag smälte och rörde ihop i en tekopp. Åt det liggandes i soffan. There you go folks - min lördagskväll


Detta bevittnade jag när jag gick in för att ta ut pengar i bankomaten. Jag känner mig nu mycket säkrare när jag går genom stan mitt i natten, nu när jag vet att stål-barbie finns ibland oss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0