Inspiration is everything - Live to inspire

Just nu har jag varit sjuk i två veckor och jag hatar att klaga. Därför vill jag inte skriva så mycket då förkylningen tar upp massvis med plats i huvudet, eller kanske rent utav mosar min hjärna (måste vara den som succesivt rinner ur näsan). Vill inte smitta någon, med pestigt humör. Men jag tittar i alla fall in för att förhoppningsvis smitta någon, med inspiration. James Morrison är fantastisk. Hans tolkning av "Man in the mirror" är... Jaaa man smälter som smör i solsken!
För övrigt så har jag bokat tid för nästa ärr för livet, som farmor skulle uttrycka sig (precis, tatuering). Det blir en egen design.  Fast är man petig så får man vänta länge, fick tid först i slutet av mars. Then again - Den som väntar på något gott...



Några fina som förgyller mina gråa och snoriga dagar i soffan, och värmer i kylan:
Man in the mirror - James Morrison
Forever - Ben harper
This womans work - Maxwell
Rain on the pretty ones - Ed Harcourt
Those sweet words - Norah Jones
Field below - Regina Spektor
Crosses - José Gonzalez


Kommentarer
Postat av: linnfothewin

maxwellllll <3

2010-01-09 @ 17:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0