Solitude

Uttrycket "man mår som man förtjänar" myntas lite väl ofta nu tycker jag. Efter en natts dansande och en sjukt värd kycklingkebab sov jag som en klubbad säl en bit in på eftermiddagen, för att sedan kliva upp och upptäcka att man inte är fullt så dum som man ser ut då halva kebaben ligger kvar i kylen! Värt. Annars har dagen spenderats i sängen, vid äppelmaskinen. Vem trodde det fanns en produktiv bafylla? Well, jag har i alla fall lagt ner sjukt mycket själ i en fetstädning av min kaotiska spotify då jag tidigare mest slagit på hela album/artister i bakgrunden och kanske sparat ett hundratal låtar enbart för att komma ihåg, i en och samma playlist. Resultatet? - Prydligt och allmänt jäkla awesome. Nu gäller det bara att hålla ordningen och lägga in låtarna allt eftersom de dyker upp i minnet för det är fortfarande en aning fattigt.
En uppdaterad version av min gamla chill-playlist "this is where I keep my memories" som slutade som en dump för låtar jag inte visste vad jag skulle göra av. Nu är den... avskalad, och kallas för solitude.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0