London

Enkel och sjalvklar rubrik.
Jag vet att det ar manga som vill ha en klassisk update helt enkelt, sa det blir ett sadant inlagg. Enjoy!

Resan startade, kan man saga, nar jag slot upp med Carro pa arlanda. Nagon timme fanns att doda och tva hungriga och bestamda magar gormade hogljudt sa vi at pa donken och lovade oss sjalva dyrt och hederligt att det var sista gangen vi at skrapmat. PFFT. Boardingen narmade sig och vi gick ganska direkt och checkade in vara monster till vaskor. Lattnaden var ett faktum. Nagra sista hej och tack i telefonen och sedan bar det av. Soft flygresa. Inget namnvart egentligen. Val framme tog vi taget till paddington station. Klev pa i forsta klass dar en liten indier jobbade som undrade om vi forsokte smita in. Han skrattade och sa att det var han som bestamde och att vi fick sitta dar. tur, tror inte vara monster hade rymts i andra klass sa som forsta sag ut.. Pratade svenska gjorde han ocksa.

Framme pa paddington ringde jag Ewa som meddelade att en strejk hade paborjats i tuben och vi beslot oss for att ta en taxi eftersom det gick snabbast och nast intill smartfritt rent ekonomiskt da det tydligen skulle ta endast 4 min till vart hostel. Vi var osakra pa om monstrena skulle rymmas i en dubbeldackare..
Framme i omradet dar hostlet lag borjade chaffisen curkulera och mumla for sig sjalv. Allt eftersom mataren tickade pa och vi hade suttit i taxin i bra mer an 4 minuter sa fragade jag (HUUUUUUUUUUGE mistake) ifall han inte visste vart det lag i alla fall och han borjade spruta saliv och tjoa om hur vi kunde kliva av sjalva och leta. Sa som det sag ut utanfor fonstret beslot jag mig for att be om ursakt en extra gang for vi ville inte kliva av har utan en aning om vart vi skulle. Till sist hittade vi den roda dorren, betalade illa kvickt och klev ur. Note to self: forolampa inte en engelsman. Note nr 2: ta reda pa vad som forolampar en engelsman.

Hostlet ar litet, beyond trangt och fullt i spraymalningar. Soft att titta pa, mindre soft att bo i kanske.
En svang pa ett pastahak och sedan en bio pa det, facebook-filmen ni vet. Carro kopte popcorn, at upp dem under den 35 langa reklamen innan filmen och somnade bums. Bra film, informerade jag henne efterat. Nar vi kom tillbaka satt fransmannen i vart rum och diskuterade som om de aldrig slutat nar vi drog darifran. Vi undrade om de diskuterade vart de skulle gomma vara lik inatt eller hur det gatt i Franska ligan i fotboll... Nasta morgon vaknade vi i alla fall upp utvilade och i jakligt stort behov av en dusch eller tre. Svettigare natt har jag inte haft pa lange. (Hon drog ett snuskskamt! eller?)

Idag gick vi direkt ner pa mark n spencers och kopte juice, bananer och notter som vi at till sen frukost i kensington park. Darefter strosade vi runt ett tag och vidare in i Hyde park. Vi hamnade vid en damm, vars vatten man knapt sag pga alla olika faglar. Det blaste och vi fotade faglarna ett tag. De var lite val karvanliga sa nar de borjade flyga omkring sa drog Carro sjalen over huvudet, sprang rakt over angen och skrek varre an en tjej. Det var en syn och manga borjade beskada henne istallet for faglarna.
Darefter blev det en promenad in till Oxford street dar vi gick pa primark och jag kopte nya underklader. Manga har sakert hort underkladeshistorian men for att gora den kort for er andra: jag glomde rubbet hemma. Vi at pa pizza hut (Sjukt lange det dyra loftet holl) och sedan vandrade vi mot vart egna kvarter. Har sitter vi vid varsin lanedator och bladdrar i en tidning med bostadsannonser pa sidan om.

Jag utlovar inga fler langdragna uppdateringar i denna stil men desto fler bilder da vi far sprutt i Carros dator.


Kommentarer
Postat av: Emilia

Fan Melli att jag inte hann med att träffa dig, dåligt av mig! Men hare skitbra. Jag kommer läsa din blogg så se till att skriva nu!! :)

Kram

2010-11-03 @ 19:45:26
Postat av: Tudda

Har inte hämtat paketet med dina knickers i än, funderar på om dom kanske skickar tillbaka det till norrland om jag inte hämtar ut det? (ska kolla upp!) anyways så låter det jättespännande och du får faktiskt ta och skriva mkt även om du hellre beskriver saker med dina bilder! det är underbart att läsa om allt som händer :) håller tummarna att ni hittar något krypin snart! pössar!!!

2010-11-03 @ 22:55:56
Postat av: Anonym

Pizza är ju sååå gott. :P

2010-11-04 @ 11:52:27
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Brorsan ;P

Hej, Melli :D Hoppas att du mår bra :) vad hette "facebook-filmen"?



/A

2010-11-10 @ 20:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0