min alldeles egna äppelmaskin

Awwright fellaz!
Här sitter jag och glassar med julmust och bloggar medan Carro sitter i skrutt-sängen på andra sidan rummet med sin dator i knät. OCH, nu undrar ni hur det går till då jag är datorlös. Joo; idag är dagen jag konverterat till mac och köpt mig en alldeles egen äppelmaskin. Fiffigt va? Nog svammel och tystnad från min sida. Från och med nu är det jag som får utlopp för alla dum-tankar som virvlar omkring uppe i idé-fabriken. Systemet är nära på överhettat så nu ni, I'm back in the game.

Kommentarer
Postat av: Tudda

Nice! Har du kirrat svensk dator eller gjort om programmet för tangenterna? Låter suveränt iaf, antar att det var en slant billigare än i svea också :) här i sthlm är livet likadant. ditt paket från din far har kommit fram bara så du vet! nu är jag toktrött, hade föreläsning till kl 18 och har sen pluggat/käkat middag/garvat tsm med några kursare hemma hos mig ända tills nyss! tokigt! hur går det med jobb o sånt då? pöss påre!

2010-11-16 @ 23:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0