Dagens outfit

Hej, bloggen!
En smygtitt på dagens. Vårens hetaste accessoar.



Kommentarer
Postat av: Anna

haha.. du är fantastisk.

förresten har jag också skaffat en blogg nu. ingen aning om du är intresserad men jag ville bara säga det därför att du är den största inspirationen och anledningen till varför jag startade min blogg. jag har varit (och är fortfarande - i smyg) rädd för världen. för hur sårad jag kan bli när jag är mig själv. jag är van vid att gömma mig, vid att leva i en bubbla. och nu börjar jag kliva ur den och möta allt som finns där ute och det är läskigt. men du har inspirerat mig, du har fått mig att försöka våga vara mig. offentligt. min blogg är lite som min utmaning. och min fristad. min offentliga fristad. jättekonstigt. och jag svamlar på i hundra år. men jag ville bara än en gång säga att jag är glad att jag hittade din blogg :) du har den enda bloggen jag självmant kikar in på med jämna mellanrum, du inspirerar mig.

2011-04-10 @ 22:10:32
URL: http://dreamsandmemories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0