Koh Samui

Vi har anlänt på Koh Samui - plagiatens mecca. På de tidigare ställena har man väl stött på en eller tre försäljare, men här snackar vi kvinnor som sätter sig på en på stranden och utbrister "sexy lady! foot massage!". Det är alltså här alla turister glassar, de turistiga turisterna.
Det är även här solen gömt sig de tidigare veckorna. Idag har vi hunnit ligga och steka i två timmar, ätit lunch (för ovanlighetens skull) och bokat en rad aktiviteter. Däribland elefantsafari, kajakpaddling i grottorna, snorkling nummer två och jag ska äntligen få mata tigrar!
Idag var även dagen då jag lärde mig pruta ordentligt. Det slutade däremot med att jag köpte de skitiga visningsexemplaret av mina quiksilvertofflor då de var de enda som passade... Kan vara därför jag fick ett så fint pris, MEN, jag håller mig till min historia - jag är kungen av prutning.
pub crawl, Koh Tao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0