Allmänt kung födelsedag

Det spelar som ingen roll om siffran böjar dra sig förbi 20snåret, jag kommer alltid att vara 17 år. Jag har insett, under mina fem år som sjuttonåring, att det är den ultimata åldern och har helt enkelt stannat där. Man är sådär lagom mentalt utvecklad, man vet mer än man kommer tro sig veta någon mer gång i sitt liv, men man slipper ta vuxen-ansvar. Som grädde och allt som är juste att ha på toppen så fick jag årets första vårdag i present. Det har varit en allmänt grym födelsedag. Jag har inte behövt vara någonstans utan kunnat ha den helt och hållet på mina villkor. Alltså: lagom med jobb, massor med solsken, skinnjacke-väder, Lite semla på stan med en vän, samt en påse maxmat framför Tekken 6. Kung helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: jenny

maxmat framför tekken 6 lät fan kung <3



låter som en bra födelsedag!

2011-02-28 @ 19:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0