Jag hatar när folk postar blogginlägg eller facebookstatusar om hur mycket snor de snytit ut senaste halvtimmen

Men utan moraltanter i närheten tänker jag nu meddela att här ligger jag och balanserar en halvliters tekopp på bröstkorgen, med huvudet på ett törnrosa-berg av kuddar och med feber upp till taket. Då och då tippar jag koppen och sörplar högljudt, för jag har inte ork att lyfta den. Ena stunden sitter jag och taggar träning vid matbordet och i andra stunden, när sista tuggan är uppäten så orkar jag knapt resa mig. Pang sa det, som ett pistolskott, så var jag golvad. Lagom till mina två lediga dagar och veckans alla tränignar och basketmatcher.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0