Nya kategorier

Med våld, vilja och vaselin kärlek har jag nu listat ut hur, och skapat ett gäng kategorier här. Detta betyder ordning och reda. Dock är det mycket möjligt att det bara blev enklare för mig själv, för det är ju en definitionsfråga vilken kategori var och ett utav inläggen bör tillhöra.

Bilder - Ja, det hittar du väl lite här och var, men här är bilden i fokus, eller så var texten så obetydlig att till och med den fattiga bilden var ballare.
Mellz - bilder på vederbörande. Fast det infaller lite här och var i andra kategorier med, beroende på vad som är prioriterat i inlägget.
Pyssel - Borde vara en mer innehållsrik kategori, men jag har blivit himla dålig på att dokumentera eller ens pyssla speciellt mycket längre.
Stora ord - ord jag vill propsa extra på eller har lagt lite extra tanke bakom.
Små ord - här har storleken ingen betydelse, men det är lite mer alldagligt.
Toner - helt enkelt musik. Kan innehålla spår av bilder och texter..
Kolla vad jag hittade - Här hamnar allt som jag vill tipsa om, bilder som inte är mina, citat eller annat som jag inte hittat på själv helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0