I min telefon

Jag har hittat en mobil-sladd till datorn igen så jag tänkte göra ett mindre estetiskt laddat inlägg och slänga in ett gäng bilder på höjden med en enkel förklaring under varje. Jag är en hejare på att fyra av en bild till höger och vänster med telefonen när det är något jag vill minnas.


Jag somnade på däck under en segeltur.


På färjan till klubbviken var Sofias ena knä arg på det andra för att det var en sån stekare.


På klubbviken trampade vi i gråleran i en timme. Kanske mindre. Kanske mer.


Någon gång under sommaren åkte jag bil med ett hjärta på handen.


Jag och Jolle ritade av varandra på postits.


Jag åkte buss till jobbet varje morgon och läste ett stycke ur Black Coffe Blues av Henry Rollins.


Jag skulle äta Lunch på österns pärla och någon hade tappat en påse med fisk.


Jag fick nya pennor och ritade en tavla till Åsa.


I uppsala dracks det öl och diskuterades i kökssoffan.


På vandrarhem i london sov jag i sängen under en thailändsk tjej. Detta vaknade jag till.


Någon skulle köpa mjölk och vilken soppa som helst.


Jag fantiserade om att också ha ett eget bibliotek.


Jag ville göra något nytt och radikalt, så jag vek ett dubbelt så litet hjärta som jag brukar. Det är så vi håller spänningen uppe i den här staden.


En dag kom inte bussen, så jag såg ledsen ut. Sedan gick jag till stan.

Kommentarer
Postat av: matilda

haha kul, jag gick förbi dendär ut-tappade fisken en dag påväg till jobbet !

2011-04-01 @ 17:50:40
URL: http://luxueuse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0