No pictures. Nada

Jag vet ju att det ar bilder ni ar och snokar efter, men jag maste tyvarr meddela att det inte blir mycket av den varan just nu da det inte finns nagot public network i narheten.
Bilderna jag tagit hittills har jag, begavad som jag ar, lyckats lagga in enbart pa datorn efter att jag raderade dem fran minneskortet och insag att min harddisk inte ar synkroniserad med min macbook, utan med pc... Sa nu sitter de dar de sitter, ororliga for tillfallet.
Jag har inte direkt nagon bradis med att losa detta heller for jag ar lite upptagen med att hinka massvis med fro-yo, hoppa i vagorna, lasa bocker i solstolen utanfor lagenheten vid poolen, se man som friar till sina flickvanner i solnedgangen nar jag ar pa kvallspromenad eller bara pressa sand mellan tarna och ma allmant toppen.
Hoppas ni har overseende med detta.

Kommentarer
Postat av: emmy

nämen! kul, vart?!

2011-11-27 @ 07:29:43
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0