Surfers Paradise

Snabbt visit pa ett internethak i omradet. Inspirationen rinner inte direkt hela vagen ut genom fingrarna just nu sa jag tankte halla mig till basics.
Vi anlande i Brisbane for tre dagar sedan, spenderade en natt pa ett hostel dar och tog dagen darpa en buss ut till Surfers Paradise dar vi befinner oss nu. Bokade hostel for tre dagar men hittade lagenhet redan tidigt pa morgonen andra dagen. aaanej...
Det ar en Holiday apartment som ligger mitt i stan, narmast stranden. aaanej..
Den hyr vi sa lange vi kanner for det, eller sa lange pengarna racker utan jobb. Jag skulle fixa tva manader utan jobb, men jag tankte val borja soka ganska direkt nu nar laget kanns lite mer stabilt. Maste bara njuta en smula till, sa nu tankte jag ga ner och joina de andra pa stranden.
Har inte sett ett moln sedan vi kom till surfers.
aaanej...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0