Mina webcambilder

När jag hemma i LÅ packade ryggsäcken slängde jag ner min macbook, tillhörande den mindre smarta skaran saker jag gjort (eller djärva?). Den har hur som helst klarat sig fint, men kanske inte varit lika värd att ha till hands vs. bördan den varit att kånka på/hålla koll på. För att dra maximal nytta av den har jag bland annat fört en fotodagbok, innefattande endast bilder på min egna nuna. I olika sken.
Skåda och njut.
här är jag i Sydney, uppe i en bunk bed.
Här är jag i Cairns, hade bränt läppen så den svullna upp.
Här är jag i Surfers Paradise, äter morot.
Här är jag i Surfers igen, äter en macka med mango på.
Här är jag, Surfers igen, hade fått så gult hår så jag färgade det en dag.
Här är jag, fortfarande i Surfers, hitta fiskögeeffekten.
Här är jag på Koh Tao i Thailand, delade sittkudde med en katt.
Här är jag på Koh Phangan, i sängen morgonen efter half moon party. Bakfull, om det behövde förtydligas.
Här är jag på bussen till Satun.
Här är jag i Langkawi, Malaysia, hade fått lägenhet och firade genom att göra en nyckelring till nyckeln.
Här är jag, i Langkawi igen, har ny t-shirt.
Här är jag i Krabi town, Adde tyckte att jag skulle lägga av.
Här är jag på phi phi, funderar. Tror jag är bakfull igen.
Här är jag, with a twist.
Här är jag, låtsas va' helt casual fast jag egentligen säkert ville visa mina armband.
Här är jag, har duschat å ätit en klubbe. Sedan lyssnade jag på musik.
Här är jag alldeles nyss. Låtsas vara helt casual igen fast försöker egentligen se sexig ut.

Kommentarer
Postat av: jenny

HAHAHAHAHA sista bilden <3

2012-02-02 @ 18:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0