Langkawi, Malaysia

Det ar alltsa har solen gommer sig.
Efter nastan sex dagar i detta avslappnade rasta-paradis kanns internet som nagot frammande och onodigt. Detta ar andra gangen jag satter mig vid datorn och jag kanner mig lika tvingad som forra gangen. Ett livstecken och sedan gar jag ut i den riktiga varlden igen. Tillbaka till regnbagsfargade bamboobyggnader och sjungande Malaysianer. Ingen har en enda oro har borta, de gar alla runt utan klocka pa armen och bara flyter med. Det ar nagot nytt och fullkomligt fantastiskt, jag har inte ens blivit rastlos annu och allt vi gjort ar att ligga i vara flytringar och slukat frukt i mangder. Detta ar en helt ny dimension av semester. Vart ar bossen jag ska doda? for detta maste vara sista leveln! Har lever slackers som mig loppan.
Maste jag komma hem?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0