Några snabba

De andra står och stampar. Beachen på schemat. Jag tror inte att vi legat på en fulare strand än här i Ao Nang, Krabi. Men, jag tror inte att jag kunnat lega på en strand i L-town ändå just nu så den här blir prima skinka.
I övrigt bor vi billigt igen, 200 tbh/natt/person. Det är så det ska va'. Vi kommer att bo här på "fängelset" som vi kallar det (tänk rumänskt fängelse) tills sista natten som spenderas i en bungalow nära Phuket flygplats. Det innebär 6 nätter kvar tills vi ses igen, mitt kära vinterland. Kära säger jag bara för att jag sluppit dig sedan förra säsongen. Det blir en helt lagom lång vinter när den börjar i februari.
Jag lånade Limpans IKEA-sax och gjorde mig av med längderna också. skön bris i nacken och nu går det helt plötsligt inte en liter balsam om dagen. Fantastiskt.
Shit mannen, jag tror de tänder facklorna. Jag måste gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0