Oskar Linnros, har behover vi inte latsas som om det regnar

Det regnar idag. Vart internetstalle hade stangt, sa har sitter jag och utforskar ny mark. Frukosten bestod av take out-mackor.
Jag har sovit ruggigt daligt de tre senaste natterna. Det, listade jag ut som den Sherlock jag ar, beror pa att jag for forsta gangen i mitt liv druckit en hel kopp kaffe. En per dag, och det ar allt koffein som behovs for att totalt rubba en annars koffeinfri insomniac. Tydligen.
Baten gar tidigt imorn sa det blir lyckligtvis en tidig kvall. Lyckligtvis sager jag for att jag forsoker spara pengar och vadret inte ar pa min sida, sa aktiviteterna vaxer inte pa trad.
Behover jag saga att jag avstod fran kaffet idag?

Kommentarer
Postat av: Mamma Ewa

Så du tränat på kaffe nu ;-) Kram från Mamma!

2012-01-23 @ 21:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0