Black keys and a change of heart

Vi ska inte ens prata om min dygnsrytm. Det finns ingenting heligt över den. Jag ändrar den efter humör, arbetsschema, årstid...
Det har gått så långt att jag skapat en helt ny blogg på en helt annan plattform och aktiverat den. Där går det minsann att ladda upp bilder och uppdatera alla sidor. Jag hittade till och med på en bloggadress som jag tyckte om, till skillnad från min impulsfödda, motsägelsefulla nuvarande.
Den nya bloggen hade alla förutsättningar som denna nu inte har, men jag kunde inte riktigt förmå mig själv att trivas. Det är inte konstigt att allt verkade främmande då jag bott på blogg.se så länge och uppdaterat härifrån dagligen, men jag såg det bara inte bli något mer än ett substitut. Magen har alltid rätt.
Nu får blogg.se skärpa sig så att jag kan komma hem och få skriva ut mina tankar med ord och visa bilder av mina känslor igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0